عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
ادامه مطلب

ترجمه مقاله روش تعیین بودجه مبتنی بر AHP و شبیه سازی برای پروژه های ساخت و ساز

ترجمه مقاله ریسک و عملکرد حسابداری برای شرکت های مالی در طول بحران اعتبار

ترجمه مقاله موقعیت استراتژیکی حسابداری مدیریت

ترجمه مقاله تاریخچه مختصری از زندگی امام علی (ع)

ترجمه مقاله انرژی های تجدید پذیر

ترجمه مقاله روش های ساده برای بررسی نقش بیوفیلم ها در خوردگی

ترجمه مقاله ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی

مقاله ,ترجمه ,ارزش ,مبدا ,کشور ,ویژه ,ارزش ویژه ,بر ارزش ,مبدا بر ,ذهنی کشور ,ویژه نام

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

postci تيرباران journeyiran bebinvbepaz بوسه بر دست خدا هواداران استقلال amooyar مطالب گوناگون و جالب ذهن زیبای من عشق تا بوسه