عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers
عنوان فارسی مقاله: رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
مطالعه تجربی خریداران اسباب بازی ها و بازی های ویدئوییصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
نکته:
ترجمه تا بخش REFREENS (ضمیمه شامل ترجمه نمی باشد)
ادامه مطلب

ترجمه مقاله روش تعیین بودجه مبتنی بر AHP و شبیه سازی برای پروژه های ساخت و ساز

ترجمه مقاله ریسک و عملکرد حسابداری برای شرکت های مالی در طول بحران اعتبار

ترجمه مقاله موقعیت استراتژیکی حسابداری مدیریت

ترجمه مقاله تاریخچه مختصری از زندگی امام علی (ع)

ترجمه مقاله انرژی های تجدید پذیر

ترجمه مقاله روش های ساده برای بررسی نقش بیوفیلم ها در خوردگی

ترجمه مقاله ظرفیت جذب، نوآوری و عملکرد مالی

ترجمه ,مقاله ,برند ,وفاداری ,های ,کننده، ,وفاداری به ,به برند ,و وفاداری ,هویت نام ,کننده، هویت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود محصول نقد و بررسي فيلم ها aboayineht خانم صابری، کنکور تضمینی کنکور99 کتابخانه عمومی امام الرحمه(ص)نائین نگاهي بر اصول منطق و اخبار مرتبط پژوهه رسا طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی تیکت فلای کاردو فايل